Τρίτη 6 Απριλίου 2010

ΥΠΟ ΑΙΡΕΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ....ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ -ΠΑΡΟΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙΣ ΣΤΟ ΦΕΚ

Ο Νόμος 3838/2010 (χορήγηση ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών υπό προϋποθέσεις), θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται, καθώς έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ. Ακούστηκε, όμως, ότι η απάντηση σε πρόσωπα που πήγαν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ήταν: "Η εφαρμογή του θα ξεκινήσει μόλις εκδοθεί η σχετική εγκύκλιος!" (Ουλπ...)
Κι εμείς που νομίζαμε ότι στην Ελληνική έννομη τάξη ο Νόμος εφαρμόζεται μόλις δημοσιευθεί στο ΦΕΚ... Η Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα παρατηρεί κι επισημαίνει το φαινόμενο. Ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι κάθε άρνηση παραλαβής αιτήματος (με ή χωρίς μια τέτοια αστεία δικαιολογία) αποτελεί, εκ μέρους του οργάνου της Διοίκησης που είναι επιφορτισμένο να παραλαμβάνει τα αιτήματα, "άρνηση οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας" και επισύει τις ανάλογες κυρώσεις στον παραβάτη δημόσιο υπάλληλο.

1 σχόλιο:

  1. Εγω βιονω κατι προσωπικο.Πριν 9 χρονια χρειαστικα καποια χρηματα πηρα μια καρτα κι ενα δανειο 900 ευρω .Πληρωσα μερικες δοσεις μεχρι που αρρωστησε ο συζηγος μου και εκανε τριπλο ΜΠΑΙΠΑΣ.Εκτοτε αδυνατο να πληρωσω.Η συνταξη μας ειναι τωρα 750 ευρω. Απο αυτα τα 350 ευρω δινουμε ενοικιο φαρμακα,κοινοχρηστα, και ολα τα υπολοιπα δεν μας φτανουν. τωρα το προβλημα μια εταιρια που εχει λεει αναλαβει το χρεως μου με ενωχλη 5-6 φορες την ημερα χωρις να ξεχωριζει βραδυ, πρωι μεσσημερι.Τωρα και οχι μονο περνει και μια κυρια που λεει οτι ειναι δικηγορος και προσπαθουν να με τρομοκρατησουν.Δεν ξερω τι να κανω για, την αντιμετωπιση αυτου του προβληματος.Ξεχασα να γραψω δε οτι ενωχλησαν καποια κυρια δεν (ξερω πως βρηκαν το τηλεφωνο της)να μου δωση τον αριθμο καιενα ονομα για να τους παρω τηλεφωνο .Μηπως μπορειτε να με βοηθησετε οχι φυσικα χρηματικα αλλα να μου γραψετε εαν γινετεκαι φυσικα μπορειτε καποιον τροπο να τους αντιμετωπισω .Ισως εχουν δικιο αλλα πρεπει να σταματησουν αυτα τα πολλα τηλεφωνηματα και οι τρομοκρατησεις.Γιατι δυστιχως δεν εχω κανενα περιουσιακο στοιχειο ουτε καποιον να μπορει να με βοηθηση οικονομικα.Σας ικετευω δωστε μου μια ιδεα .ΣΑΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ακομα κι'εαν με αγνοησετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή